עיצוב חלון ראווה דורש לעיתים עבודה רבה ומפרכת. במידה ורוצים פרטיות יש להתקין תוספים, במידה ורוצים עיצוב מיוחד יש לצבוע ולתחזק באופן שוטף, או שפשוט ניתן לבחור במדבקות  דקורטיביות לחלונות ראווה.

חברת תידור מציעה מגוון רחב של מדבקות דקורטיביות בשלל גוונים ודפוסים אשר מאפשרות לשלב מרקם מעניין, צבע ייחודי ודפוס מיוחד לבניין חדש או קיים ללא כל הפרעה של שיפוצים. בחברת תידור מייצרים את המדבקות בהתאמה אישית על ידי גרפיקה וחיתוך ממוחשב תוך מתן חשיבות לאיכות ולביצוע מושלם. מומלץ להתייעץ עם צוות הגרפיקאים המומחה של תידור ולעצב בעזרתם מדבקות דקורטיביות איכותיות לחלונות ראווה. בין אם למיתוג החברה, למשוך לקוחות או ליצור אווירה מסוימת, ניתן לבחור את המדבקה בכל עיצוב תוך שמירה על הזכוכית.

המדבקות הדקורטיביות מותקנות וניתנות להסרה בקלות, דבר ההופך אותן לאידיאלי עבור נכסים מסחריים, שטחים מושכרים וחנויות אשר יכולים ליהנות מעיצובים משתנים. ניתן אף לבחור בציפוי חלון דקורטיבי חלבי אשר משלב אסתטיקה נפלאה עם צורך בפרטיות. ציפוי החלון החלבי מבטיח פרטיות מלאה מבלי לפגוע באור הטבעי. בניגוד להתזת חול מסורתית, ציפוי החלון החלבי הינו ללא כתמים של טביעות אצבעות וניקיונו פשוט וקל.

את המדבקות הדקורטיביות ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של סגנונות כאשר הבנייה הייחודית של הויניל לצד החיתוך המותאם אישית הופכת אותם לפתרון המושלם בשילוב כל רעיון עיצובי. המדבקות הדקורטיביות של חברת תידור הינן הדרך הנוחה, המהירה והזולה ביותר לעיצוב חלונות, קירות ומחיצות זכוכית ולספק להם עיצוב מקצועי, איכותי ושונה. המדבקות נחתכות על ידי מכונה ברמת דיוק גבוהה מאוד על מנת לאפשר את רמת הגימור המושלמת לעיצוב הנבחר.

צוות המתקינים המנוסה של חברת תידור אשר זמינים בפריסה ארצית מבטיחים התקנה מקצועית לקבלת המראה המושלם. מומלץ להתייעץ עם המומחים של תידור על מנת למצוא את הפתרון המושלם לכל צורך.

קרא עוד:

פתרונות לחנויות

חיפוי קירות

צרו קשר עם צוות המקצוענים של תידור לקבלת ייעוץ והצעת מחיר