חברת תידור מאמינה בשיתוף פעולה מקצועי ואיכותי. אנו בעלי ניסיון רב בעבודה לצד אדריכלים, קבלנים ואנשי מקצוע אחרים בתעשייה. בחברת תידור תקבל יעוץ ושירות מקצועי, וכן שירות התקנה מקצועי.

במידה ומונך על שולחנך מכרז, בין אם מדובר על מבנה משרדים, רשת חנויות, בית פרטי או כל מכרז שהוא שבו צויין כי יש צורך בציפויי זכוכית, צוות תידור הוא הפתרון היעיל והטוב ביותר עבור כל צורך שהוא. חברת תידור מתמחה בציפויי חלון מכל סוג, בין השאר ציפוי זכוכית נגד חום, סינוור, ציפוי בטיחות וביטחון, סורגים שקופים, ציפוי נגד דהייה, סימון בטיחות זכוכית העומד בתקנים הנדרשים בחוק ועוד. לכל צורך שהוא, חברת תידור מבטיחה שקיפות מלאה במידע, הדגמה מקצועית של מגוון הציפויים, מחירים הוגנים והתקנה איכותית.

חברת תידור דואגת ללוות את ההתקנה בכל שלביה. הצוות, בעל ניסיון עשיר בתעשייה, מסוגל לעבוד עם תוכניות אדריכליות על מנת לקבוע ולבחור את הציפויים המתאימים וההולמים ביותר וכך לספק תשובות והצעות מחיר במהירות וביעילות. הצוות המקצועי מלווה את ההתקנה וזמין לכל עצה, עזרה או הדרכה. מומלץ להתייעץ עם הצוות המומחה בכל שאלה. לקבלת מידע נוסף, הזמנת הדגמה ומחירים ניתן לפנות לחברת תידור בטלפון 03-6200027

קרא עוד:

מיתוג משרד באמצעות מדבקות

פתרונות למשרדים

צרו קשר עם צוות המקצוענים של תידור לקבלת ייעוץ והצעת מחיר